Ha sorsom rosszabbra fordulna, megpróbálnék megkapaszkodni a szoftverharcra szakosodott marketingcégek ötletgyártói között, e minőségemben (gazdasági szakértők támogatásával) a bírósági pert javasolnám mint izgalmas, a célközönség figyelmét leginkább felkeltő, ráadásul rendkívül költséghatékony újítást. Jó esetben ugyanis békés megegyezéssel zárhatunk majd minden vitát, de (és itt a lényeg!) a világ minket érdeklő elektronikus médiuma órákat beszél vagy ír az "ügyről", és a nyomtatott sajtó is visszatérően foglalkozik a per állásával. A hírekben azonban a szoftverek szolgáltatásaira is ki kell térni - ennél szebb marketingcélt kitűzni csak keveseknek adatott meg.
Teniszmérkőzéseken, Forma-1-es futamon emblémával megjelenni csak szándék és pénz kérdése - de az amerikai bíróságot reklámhordozóként használni? Óriási ötlet...
A legújabb Novell-Microsoft csata pedig ilyen! A Microsoft vezetői biztosan tudhatták, hogy a müzlis dobozok miatt per lesz, a Novell-menedzsment csak folytatta a koreográfiát.
A bíróság vélhetően WindowsXP Office alkalmazással írja meg ítéletét, hálózati operációs rendszerként pedig Novell NetWare 6-ost használ.
Csak hogy független legyen.