A Siebel e-business alkalmazásainak, illetve a Sun szervereinek és tárolóberendezéseinek kombinációjával a két cég nemcsak számos különféle csatornán és eszközön keresztül érheti el ügyfeleit, hanem mindezt sokkal hatékonyabban is teheti. Meg kell említeni a Siebel Systems CRM-piacon fejlett analitikai, vezeték nélküli és hangrendszereit, melyekkel a felhasználók webes kommunikációra építve szervezhetik, irányíthatják és tarthatják naprakészen alkalmazottaik tevékenységét. A Sun pedig, a Java technológia létrehozója, továbbra is olyan nyílt architektúrájú rendszerek készítésén fáradozik, amelyek különböző pontokat kötnek össze, lehetővé téve a bármikor, bárhonnan, bármilyen eszközzel típusú informatika megvalósulását.
Az integrált megoldás megtekinthető a Sun összes iForce bemutatóközpontjában, valamint a kaliforniai San Mateóban lévő új Sun-Siebel Systems Competency Centerben.