Digitális kód hamburgerhez

Tóth Kristóf, 2001. november 6. 22:27
A Burger King és az AOL Time Warner Inc. képviselői bejelentették, hogy egy többéves marketing-együttműködési szerződés keretében a közeljövőben egymás termékeit, szolgáltatásait fogják reklámozni, és amely szerződéshez egyébként mindkét szerződő fél nagy reményeket fűz.
Habár a szerződés részleteit az érintettek egyelőre nem kívánták nyilvánosságra hozni, annyit azért tudni lehet, hogy a Burger King 12 millió amerikai fogyasztójának egy minden eddiginél nagyobb reklám- és marketingkapmány keretein belül kívánja népszerűsíteni az AOL Time Warner különböző zenei, filmes és internetes szolgáltatását, valamint a Burger King termékeit is minden bizonnyal reklámozni kezdik majd az AOL Time Warner különböző médiumaiban. Ezenkívül azt is tudni lehet, hogy a reklámkampány keretein belül a Burger King fogyasztói különböző digitális kódokat kapnak majd a gyorséttermekben, melyekkel számos új online AOL Time Warner-szolgáltatáshoz juthatnak, valamint a Burger King saját internetes oldalán is új információkat szerezhetnek.

A Burger King-fogyasztók számára az akció keretein belül ingyenesen letölthető zenefájlokat tesznek elérhetővé, valamint szerencsés esetekben akár élőben is chatelhetnek híresebb előadóművészekkel, sőt akár új videoklipeket is megtekinthetnek majd az interneten keresztül. A Burger King reklámjai pedig ezentúl feltűnnek majd a TNT, valamint a CNN televíziókban és a Time, a People, valamint a Sports Illustrated újságokban is.