Az árinformációs adatbázis már több mint húsz számítástechnikai nagykereskedés árait, adatait tartalmazza, könnyen kereshető, áttekinthetően skálázott formában. Ezzel a site mely pillanatnyilag a B2B szférára koncentrál elérte azt a szintet, amelynek alapján már érdemes nyitni a B2C irányába is.
Az Árinfo újabb kísérleti szakaszt kezdve november hatodikától a végfelhasználók számára is elérhetővé tette a szolgáltatást. Elsősorban kiskereskedések jelentkezését várják, mely cégek árinformációit csakúgy, mint a disztribútorok esetén továbbra is térítésmentesen jelentetik meg. A végfelhasználók, vagyis a vásárlók regisztráció nélkül, ingyenesen kereshetnek az adatbázisban.
Vass Attila, az Árinfo ügyvezetője elmondta, hogy az oldal fenntartását reklám és promóciós bevételekből kívánják biztosítani. Hozzátette, hogy hosszú távú terveik közé tartozik sportrendezvények szponzorálása is, mint például a november 11-én megrendezésre kerülő Árinfo őszi szezonzáró félmaratoni.
A menedzser szerint a közeljövőben több hasonló jellegű, ár-összehasonlító online szolgáltatás beindulása várható, egyértelműen jelezve az ilyen fogyasztóközeli webkezdeményezések létjogosultságát.
Külföldi példák nyomán olyan árvadász site-ok várhatók, amelyek a legjellegzetesebb fogyasztói termékekről hifi, építőanyag, utazásszervezés, repülőjegy-vásárlás, online banking nyújtanak tájékoztatást, többnyire a választékra és a kedvezményekre koncentrálva.
Az Árinfo technikai hátterét és a szükséges minőségű és nagyságrendű sávszélességet a PSINet biztosítja.