A British Broadcasting Corporation minden reklám nélkül a BBCi logo alatt egyesítette összes interaktív szolgáltatását, amelyet első lépésnek szán a digitális televíziózás és internetezés összekapcsolásában.
A BBC szóvivője szerint már most is van igény arra Nagy Britanniában, hogy valamennyi információt, függetlenül attól, hogy a tévében látják vagy a weben olvassák, egyszerre és egyszerűen lehessen elérni. A brit média törvény egyébként kötelezi a BBC-t, hogy 2002-től kezdődően 2010-ig bezárólag teljesen áttérjen a digitális sugárzásra. Ez nem egyszerű feladat, mivel jelenleg a háztartásoknak csak a töredéke rendelkezik digitális vevővel, és ez az arány a megadott határidőig el kell, hogy érje a 99,4 százalékot. A britek ragaszkodnak saját hírforrásaikhoz, és nem vennék jó néven, ha az amerikaiak túl nagy befolyást szereznének a szigetországban. Az átszervezést a 3G licencekből befolyt pénzből fedezik írja a CNet.