eTel Magyarország: fellebbezés a BHF határozata ellen

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. november 9. 13:11
Az eTel Magyarország a távközlési szolgáltatásaira vonatkozó hatósági engedélyeknek megfelelően nyújtja szolgáltatásait, és a maga részéről kínosan ügyel a versenypiaci játékszabályok betartására, - közölte Balogh Attila, az eTel Magyarország ügyvezetője azzal a nyilvánosságra került hírrel kapcsolatban, hogy a Budapesti Hírközlési Felügyelet (BHF) a koncessziós törvénybe ütköző tevékenységre hivatkozva határozatban marasztalta el az eTel Magyarországot.
Az eTel Magyarország fellebbezést nyújt be a határozat ellen, mert annak egyetlen pontját sem tartja indokoltnak. Az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatásokat az ügy sem-milyen formában nem érinti, a fellebbezésnek pedig halasztó hatálya van.

Az eTel Magyarország úgy tapasztalja, hogy ügyfelei nagyra értékelik a vállalat minden tekintetben törvényes, kiváló minőségű, és a távközlési szolgáltatók között jelenleg a legkorszerűbb technológiákon alapuló hang- és adatszolgáltatásait.

A panaszban szereplő VoIP szolgáltatás minőségével az eTel Magyarország ügyfelei – a pénzügyi, ellátási és szolgáltatási szférában működő jelentős multinacionális cégek magyarországi vállalatai – elégedettek.

Az ír tulajdonú nemzetközi eTel Csoporthoz tartozó eTel Magyarország megértéssel kezeli a Matáv panasza alapján indított ügy indítékait, hiszen a vállalatcsoportnak nagy gyakorlata van a telekommunikáció liberalizálási folyamataiban. Az ír alapítók az 1990-es évek derekán sok tekintetben hasonló nyomásnak voltak kitéve az Ereann Telecom, az egykori ír monopolisztikus szolgáltató részéről. Az eTel Csoport közép-európai vállalati távközlési szolgáltatóként részt vesz a piac felszabadítás lengyelországi, szlovákiai, osztrák és magyar folyamataiban is, és mindenhol arra törekszik, hogy az igazi győztesek az ügyfelek lehessenek.

Az eTel Magyarország ugyanakkor elégedettséggel nyugtázza, és szakmai elismerésként értékeli, hogy a domináns piaci helyzetben lévő Matáv a küszöbön álló távközlési liberalizáció előtt jövendő versenytársai közül az alig több mint egy éve működő eTel Magyarországot panaszolta be a szakhatóságnál.