"Egy promóciós microsite terjedelme nem haladhatja meg a befogadható mértéket, de nem is a méret a lényeg: ezt a projektet a design teszi naggyá. A webes környezet lehetőségeinek kitágítását jelenti, amikor vizuálisan is átélhetővé tesszük az illat élményét" - árulta el Kelemen Csaba, a Kirowski chief art directora.
A felhasználók többek között dörzsölhető illatmintát vagy illatorgiára szóló felhívást küldhetnek e-cardon, illetve letölthetik a képernyővédőt és a termék reklámfilmjét is. Rövid teszt segítségével a látogatók személyre szabott tanácsot kaphatnak arról, milyen illat is illik személyiségükhöz, és akár értékes nyereményhez is juthat, aki részt vesz az online játékban.
"Az Ambi Pur termékeket a kiváló minőség mellett az innovatív megoldások is jellemzik" - indokolja Szabó Andrea, a Sara Lee marketingmenedzsere az új médiumban való megjelenést. "Ez az első alkalom, hogy online hirdetéseket is használunk, mellyel a célcsoport még pontosabb elérésére számítunk. Ez egyfajta teszt is: ha beváltja reményeinket, akkor a jövőben bátrabban nyúlhatunk a hirdetés, illetve promóció ezen formájához."
A Kirowski által tervezett és kivitelezett, a site-ot bevezető, valamint a promóciót népszerűsítő online kampány során felhasznált interaktív reklámeszköz, a multilinkes flashbox meghatározó vizuális eleme maga az Ambi Pur Car készülék, ami az egér segítségével - hasonlóan a tényleges használat esetében az illatintenzitás változtatásához - mozgatható. A megjelenő szövegek a microsite meghatározó tartalmi egységeire hívják fel a figyelmet: a felhasználó így előre kiválaszthatja, hogy hová érkezzen a kattintás után.
A klasszikus bannerhirdetéseken kívül a felhasználók a kampány ideje alatt a vezess.hu és a totalcar.hu autós oldalakon az Ampi Pur Car által szponzorált autóstesztekkel is találkozhatnak.