Az USA második legnagyobb gyorséttermi hálózata, a Burger King Whopper szendvicsei és menüi felfuttatása érdekében egyezséget kötött az eBay online aukciós céggel, melyen belül a vásárláskor szerzett pontokkal hanglemezekért, koncertjegyekért licitálhatnak a vásárlók.
A jövőre induló terv európai és magyarországi bevezetéséről még nincs hír, egyelőre az USA 8400 Burger King gyorséttermében lesz hozzáférhető. A megoldás az első a maga nemében, ilyen típusú szövetséget még soha nem kötött gyorséttermi lánc, az egyéves akcióban 1 millió vevőre váró terméket ajánlanak fel az eBayen. A Burger King a játékokkal, helyszínen megkapható ajándéktárgyakkal operáló McDonalds-szal ellentétben nagyon nyitott az internetre, néhány hete az AOL-lal kötöttek egyezséget, a Burger King vásárlói az AOL speciális szolgáltatásait is igénybe vehetik, mint a kiadással, rádiózással, zenével és filmmel, foglakozó weboldalak.