A turizmus cégei kivételével minden vállalati kör kedvezőtlenebbül ítéli meg a múlt negyedévhez képest internet gazdaságbeli kilátásait az elkövetkező 12 hónapra; szignifikáns a csökkenés a pénzügyi szektorban;
Az internetes alkalmazások piacra gyakorolt hatását a vállalatok általában kevésbé jelentékenynek ítélik meg, mint korábban;
A válaszadók (összesen 2222) kismértékben kedvezőtlenebbnek ítélik meg saját képességüket az internet által biztosított lehetőségek kihasználása terén a következő 12 hónapra kitekintve, mint negyedévvel korábban;
Az e-beszerzés terén elsősorban a nagyobb vállalatok várakozásai mérséklődtek, az internetes kereskedelem korábbinál lassabb térhódítását valószínűsítve;
Magyarországon a cégek átlag 80%-a rendelkezik internetkapcsolattal, az 5-20 fős cégek 72-73%-a, a 300 fő felettiek 97%-a;
Az internetkapcsolatok aránya az ágazatok közül az ingatlanügyletek, gazdasági szolgáltatások, oktatás, egyéb közösségi, személyi szolgáltatások ágazatokban a legmagasabb (90%), a feldolgozóiparban, energia-, építőiparban, a szállításban, postai tevékenységekben átlagos (68-79%), a leszakadókat a mezőgazdaság, halászat és a vendéglátás jelenti (43-46%);
Saját honlappal a válaszadók 39%-a rendelkezik (a nagyvállalkozásoknál ez az arány 66%, a z 5-20 főt foglalkoztatóknál 36-41%);
Az interneten keresztüli értékesítés arányaiban még kevés vállalatra jellemző a válaszadók adatait összesítve 2001 első félévében 29 milliárd forintot tett ki, ami 0,3%-a a vizsgált ágazatok időszaki becsült összárbevételének.