Érdi-Krausz Gábor közölte: jóllehet az informatikai piacon általában recesszióról beszélnek, az OKI Systems nem ezt tapasztalja a nyomtatószegmensben.
Ennek hátterében részben az áll, hogy az OKI költségtakarékos gépeket kínál, s a vállalatok a nyomtatók beszerzési ára mellett egyre inkább figyelembe veszik a működtetés pénzügyi vonatkozásait is. Egy átlagos nyomtató működtetése például 3 év alatt bekerülési értékének akár 9-12-szeresébe is kerülhet.
Az OKI Systems mostani pénzügyi évének első felében 7200 nyomtatót adott el, s a 2001. évi harmadik negyedéves piaci adatok szerint a teljes magyar nyomtató piacon 4,1 százalékos volt a részesedése. Ezen belül a lézernyomtató-piacon az OKI Systems 10,1 százalékos részesedést mondhat magáénak.
A felmérések szerint az év első háromnegyed részében a teljes magyar nyomtatópiac mintegy 550 millió dollárt tett ki, s ezen belül a lézerpiac értéke elérte 296 millió dollárt.
A tintasugaras nyomtatók piacának értéke 170 millió dollár volt, ám az irodai szegmensben érdekelt OKI Systems ilyen berendezéseket nem árul.