Mértéktartó előrejelzések szerint dinamikus növekedés előtt áll az e-mail marketingpiac. A vállalkozások döntő hányada bekapcsolódott az internetbe és nő az egyéni felhasználók száma is. Magyarországon 2-3 millió e-mail cím van, s több ezerre tehető a magán-, illetve a vállalati célú hírlevelek száma. A termékeket és szolgáltatásokat kínáló cégek egyre inkább az e-mail marketing felé fordulnak.
Melyek az e-mail használatának nemzetközi és hazai tapasztalatai? Miként szervezzük e-mail kampányunkat, melyek a hatékony reklámlevél írásának fortélyai? Miként tudunk ügyfeleinkből hírleveleink segítségével közösséget létrehozni, erősítve ezzel cégünkhöz való kötődésüket, költséghatékonyan növelve eladásainkat? Ezzel is foglalkozik az Online Marketing Ügynökség 2001. december 5-én, immár tizenegyedik konferenciáján, Üzlet az Interneten sorozata keretében, melynek címe E-mail/Newsletter Marketing 2001. A konferencia részletei a www.digitel2002.hu/annbt/e-mailkonferencia.html webcímen tekinthetők meg.