A november első hetében megrendezett IV. Direkt Marketing Konferencia két pillére a direkt marketing atyjaként emlegetett élő legenda, Lester Wunderman előadása, valamint a szakma hazai Oscarjának számító IV. Direkt Marketing Díjak átadása volt. Ez utóbbin a fogyasztói kategória arany díját a Pannon GSM Partnerprogram bevezető kampánya nyerte el.
A direkt marketing rövid múltra tekinthet vissza Magyarországon, jövője azonban annál ígéretesebb véli
Gárdos Adrienn, a Direkt Marketing Szövetség (DMSZ) főtitkára. Jövőre fél tucat nyugat-európai országgal egy időben Magyarországon, a Külkereskedelmi Főiskolán is beindul a direkt marketing szakképzés. A szövetség idei konferenciáján olyan neves hazai előadók mellett, mint
Majtényi László ügyvéd, volt adatvédelmi biztos és
dr. Ranschburg Jenő pszichológus, a direkt marketing pápája, Lester Wunderman is részt vett.
Magas színvonalú pályaművek érkeztek be a Direkt Marketing Díj versenyre, amelyet két kategóriában üzleti és fogyasztói kampányok hirdettek meg. A dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára által elnökölt zsűri tagjai egybehangzóan az Impiric Reklámügynökség munkáját, a Pannon GSM érték alapú hűségprogramja, a Pannon Partnerprogram számára készített bevezető kampányát találták a fogyasztói kategória legjobbjának.
A 2001 áprilisától augusztusig tartó, kétfázisú Pannon-kampány kreatív megoldásairól szólva Hivatal Péter zsűritag, a DMSZ elnöke kiemelte, hogy az előfizetőknek küldött levél egyszerű és közérthető volt, ugyanakkor igen eredeti módon ismertette a személyre szabott hűségprogram természetéből adódóan bonyolult feltételeit.