Az üzletmenet fellendítése érdekében a világ egyik legnagyobb online kiskereskedelmi cége, az eBay az internetes reklám mellett a hagyományos módszerekkel is megpróbálkozik, az USA-ban 23 millió papírkatalógust nyomtattak ki ebből a célból.
A karácsonyi bevásárlási láz az év egyik, ha nem legfontosabb értékesítési időszaka, és az eBay szeretne biztosra menni, a 23 millió darab nyolcoldalas, színes kiadványt 55 amerikai újság kivehető mellékleteként szórják szét az országban. A hagyományos módszerekkel megtámogatott marketingtevékenység egyre inkább terjedőben van a piac többi szereplője körében is, az Amazon.com és a Yahoo is nemrég hasonló akcióba kezdett, ők a hét közbeni számoknál vastagabb és tartósabb olvasásra szánt vasárnapi kiadványokban jelentették meg kivehető termékkatalógusukat. A Merrill Lynch elemzője, Henry Blodget szerint talán furcsának tűnhet ez a módszer a cégek eredendően online természete miatt, de a várt hatást könnyen elérhetik vele. Blodget szerint az eBay megdöntheti negyedik negyedévre szóló bevételi terveit, számításai alapján a forgalom 220 millió dollárra várható, ez jóval magasabb, mint a Wall Street-i közmeggyezésen alapuló 210 millió dollár.