A közeljövő interneten keresztüli ügyintézéssel integrált rendszere lehetővé teszi majd a nem sürgősségi ügyintézések 100%-os online-ná tételét, megőrizve a telefonos kapcsolat gyors és személyes jellegét. Weben vagy telefonon keresztül új szemeteskonténert rendelhetünk majd, vagy parkolóhelyet igényelhetünk gyorsan, sorban állás nélkül , és nem kell ragaszkodnunk az önkormányzat ügyfélfogadási idejéhez se. Természetesen a megoldás alkalmazása jelentős költségmegtakarítást jelent az önkormányzat számára is, hiszen kevesebb ügyfélszolgálatost, kevesebb helyet stb. kell biztosítani a fent említett feladatok ellátására.
Pénzes László, az Euronet Rt. szakértője elmondta, hogy az Avaya Network Alchemy termékcsaládjára épülő mini Call Center egy komplex kommunikációs rendszer, amelynek az alapja egy intelligens telefonalközpont, s célja olyan telefonos kapcsolat létrehozása, amelynek folyamatai részben vagy egészben automatizálhatóak.
Bízom benne, hogy Magyarországon is hamarosan lehetővé válik, hogy ne csak a multi cégek, bankok, biztosítók, hanem a bennünket kiszolgáló önkormányzatok is alkalmazzák a legújabb technológiát ügyfeleik a lakosság kiszolgálására. A mai konferencia erre is jó példával szolgált, örülök neki, hogy meglehetősen nagy érdeklődést tapasztaltunk a bemutatott Call Center megoldás iránt mondta Pénzes László.