A CA átszervezi portfólióját

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2001. november 29. 22:26
A Computer Associates bejelentette, hogy átszervezi az eBusiness felügyeleti megoldásainak portfólióját es új márkaneveket vezet be. A meglevő termőkcsaládok a CleverPath (portáltechnologia), AllFusion (modellezés) és Advantage (alkalmazásfejlesztés) csoportokkal bővültek. Egyúttal változik a CA termékstratégiája is.
A CA három új termékcsaládot mutatott be:

CleverPath – az új termékcsalád piacvezető portáltechnológiát, és tudáskezelő megoldásokat foglal magába, beleértve a vizualizációt és előrejelző elemzést.

AllFusion – átfogó felügyeleti megoldásokat magába folgaló termékcsalád, beleértve a modellezést és konfiguráció menedzsment megoldásokat.

Advantage – alkalmazásfejlesztő és alkalmazásintegráló megoldások, valamint adatbázisok termékcsaládja.

A három új termékcsalád a meglévő CA termékcsaládot egészítette ki:

Jasmine – a CA objektumorientált adatbázis technológiája

Unicenter – a CA széles körben alkalmazott vállalati infrastruktúra menedzsment megoldása

BrightStor – az iparág leggyorsabb adattárolási, backup/recovery megoldásának családja

eTrust – a világon leggyakrabban alkalmazott eBusiness biztonsági megoldás

„Termékvonalaink frissítése bizonyítéka annak, hogy folyamatosan összpontosítunk ügyfeleink szükségeire,“ mondta Ken Fitzpatrick, a CA Global Marketing vezető igazgatója. „Minél jobban megismertetjük partnereinket termékeink átfogó kínálatával, annál jobban tudják értékelni az általunk nyújtott szolgáltatásokat.”