Poros Gábor közölte: a magyarországi leányvállalat 2,6 milliárd forintos árbevétele, illetve tavalyi és idei nyeresége a naptári évre értendő. (A társaság az elmúlt évben euróról forintra átszámítva mintegy 11 millió forintos profitot könyvelhetett el.) Az eseményen elhangzott, hogy a magyarországi társaság a következő években éves szinten 30-40 százalékos növekedést szeretne elérni. Poros Gábor úgy vélte, hogy a magyarországi információtechnológiai piac növekedésére még mintegy fél-, háromnegyed évet kell várni.
A magyarországi társaság árbevételének 42 százaléka a nagyvállalati felhasználóktól, 41 százaléka a kis-, közepes vállalatoktól, míg 17 százaléka az otthoni felhasználóktól származik. A társaság 2001 első háromnegyedévében 3,5 százalékos piaci részesedéssel rendelkezett, szemben a tavalyi teljes évi 2 százalékkal.