Az új szervezeti felépítés alapjául az ügyfelek jellemző igényeire megoldást kínáló szolgáltatáscsoportok mentén szerveződött üzletágak szolgálnak. A hat divízió - Interactive Marketing, Digital Media, E-business, Technology, Vision és New Medium - kompetens szakmai vezetők irányításával, közös márkanév alatt, önálló üzleti tervek alapján kezdte meg működését.
A 20 millió forintos alaptőkével létrejött új vállalat tulajdonosi köre nem változott, részvényeit továbbra is teljes egészében magyar magánszemélyek - a cég alapítói és irányítói - birtokolják. A vezető állású munkatársak a közeljövőben induló részvényopciós program keretében szerezhetnek tulajdonrészt a társaságban.
Az alapítása óta eltelt öt évben bevételeit és alkalmazottainak számát tekintve is évi 100%-os növekedési ütemet felmutató cég forgalma az elmúlt két évben megközelítőleg a 12-szeresére emelkedett, miközben a vállalat folyamatosan nyereséges volt.
Míg az auditált árbevétel tavaly összesen 225 millió forint volt, az idei év első fele már 345 millió forintos forgalmat hozott a Kirowskinak. A második féléves bevétellel együtt a teljes 2001-es bevétel várhatóan meghaladja majd a 700 milliót forintot.
Az elmúlt három év során elért 519 százalékos növekedési indexe a teljes közép-európai térségben a tizenegyedik helyre kvalifikálta a Kirowskit az árbevételeiket legdinamikusabban növelő technológiai vállalatok között a Deloitte & Touche legfrissebb "Fast 50" felmérésén. A magyarországi IT-szektor szereplői között a negyedik helyet foglalja el a cég.
A 2001-es adatok ismeretében valószínűsíthető, hogy a hazai interaktív piac meghatározó szereplője a jövő évben is hasonlóan kiemelkedő pozíciót foglalhat majd el a régió magántulajdonban lévő informatikai cégeit rangsoroló listán.
A Kirowski Rt. az interaktív hirdetési piacon is őrzi kiemelkedő pozícióját: tevékenységével az első félév adatai alapján 15-20 %-os piaci részesedést tudhat magáénak a listaáron számítva több mint 1 milliárdos online ügynökségi piacon.
A cég a szervezeti változások bejelentésével egyidejűleg mutatta be új, gazdag tartalmú és ergonomikus design-megoldásokban gazdag weboldalát is. A www.kirowski.com címen elérhető site - reflektálva a nyitott, transzparens, tudásalapú szervezet filozófiájára - felhasználóbarát módon orientálja az érdeklődőket (megrendelőket, újságírókat) a számukra releváns információkhoz.