Call Center és CRM a közigazgatásban címmel szervezett szakmai napot december 4-én az Atos Origin Information Technology Kft. A rendezvény aktualitását a cég ügyvezető igazgatója, Komáromy Péter által szeptember 7-én fővállalkozóként aláírt szerződés teljesülése jelentette, amelynek keretében október 20-án átadásra került, s ma már a gyakorlatban vizsgázik az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság (ONYF) telefonos ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszere.
Az ONYF idén októberben első ízben értesítette levélben a mintegy négymillió tb-járulékfizetőt arról, hogy egyéni számlájukra tavaly mekkora összegben érkeztek befizetések a munkaadóik részéről. A kiértesítést követő telefonos, személyes vagy levélben történő megkereséseknek az ONYF ügyviteli szabályzata szerinti kezelését tette lehetővé az Atos Origin által tervezett és az Avaya Magyarország közreműködésével üzembe helyezett Call Center, illetve front-end alkalmazás. A rendszerben jelenleg 30 ügyintéző fogadja a hívásokat, de szükség esetén számuk megsokszorozható. Az Igazgatóság központjában működő konfiguráció 34 vidéki irodával tart on-line kapcsolatot. A rendszer alapját az Avaya Definity kommunikációs szerverére épített CRM rendszer (Marketing.Manager) képezi.
A Szakmai nap programja a sikeres projekt elemeit alkotó rendszerek bemutatására, valamint az ONYF részéről Geist Éva projektvezetőnek a rendszer megvalósításával kapcsolatos beszámolójára épült. Ez utóbbi a rendszerinterfészek és a CRM adatbázis kialakításában tevékenyen részt vett Samu Ildikónak a megoldás működését szimuláló bemutatójával együtt hatásosan demonstrálta, hogy a közigazgatásban is hatékonyan alkalmazhatók a szervezők által ajánlott Call Center és CRM megoldások.