A Hewlett Packard multimédiás videobannere, mely az "Interactive Docking Ad" (IDA) hirdetési formátum első hazai megjelenése, az Omnibook 500 és x3 termékekhez kapcsolódó kampány központi gondolatára ("Bármilyen sebességet is választ") reflektálva - a televíziós reklámfilmekben látható élethelyzetek vizuális elemeit gyorsítja fel az internet sebességére. A kampányban résztvevő oldalakon először egy reklámfelület felé közeledő objektum - a filmben szereplő teknősbéka illetve vitorlázórepülő rajzolt változata - jelenik meg. Megérkezése után a banneren egyetlen kattintással elindítható a kapcsolódó tévéspot részlete: igazi teknősbéka áll meg az úton fékező autó előtt és valódi repülőgép pilótafülkéjébe nyerhetünk bepillantást.
Szintén a kirowski készítette a Raiffeisen Bank hitelkártyáit népszerűsítő microsite-ot, valamint az azt bevezető kampány eszközeit, amelyek a célcsoport kreatív szegmentációjának köszönhetően egy-egy körülhatárolt fogyasztói közösség elvárásaihoz igazodnak. A leglátogatottabb weboldalakon elhelyezett flash-banner három részre osztott felülete az egérrel pörgethető, így készteti a bankkártyák iránt kevésbé érdeklődő internetezőket arra, hogy válogassanak a nekik tetsző stíluselemek közül. Az online áruházak oldalain egymásból kipattanó karácsonyi ajándékdobozok hívták fel a figyelmet a hitelkártyákra, az utazási portálokon pedig téli úticélok villannak fel. Egyedi fejlesztés a Népszabadság Online fejlécét egy időre szarvas-vontatta szánnal betakaró eszköz.