A tanácsadók más vállalati honlapokról is jól ismert jelenséggel találkoztak a vizsgált weboldalakon: az alternatív távközlési cégek többnyire elrejtették elérhetőségükre vonatkozó adataikat. Leginkább a Novacom nehezíti meg az érdeklődők helyzetét, mivel honlapján csak kitartó nyomozás és némi kísérletezés után tudható meg a cég címe és telefonszáma. Míg a V-com weblapján túl "mélyre", csak több menüponton keresztül elérhető helyre került ez az információ, viszonylag jobban szerepelt a GTS és a Pantel: ők a lapok alsó részén feltüntették ezeket az adatokat.
A vállalati honlapok egyik fontos feladata, hogy információt szolgáltassanak a sajtó számára. Különösen fontos lehet ez a folyamatosan a sajtó figyelmének középpontjában lévő alternatív távközlési szolgáltatók számára. Meglepő módon a vizsgált vállalatok csak igen korlátozottan éltek ezzel a kínálkozó lehetőséggel. A GTS honlapján ugyan szerepel "Sajtóklub" menüpont, de az ott fellelhető információk mennyisége és frissessége nem alkalmas az újságírók igényeinek kielégítésére. Továbbá nem szerepelnek olyan elérhetőségi adatok sem, amelyek segítségével a sajtó képviselői kapcsolatba léphetnének a vállalat PR-felelősével. A Novacom kínálatában elvileg létezik "Sajtószoba", de láthatólag még nem készült el. Addig is azok az érdeklődők, akiknek sikerül megtalálni a megfelelő címet, küldhetnek e-mailt az illetékeseknek. Ha kissé elrejtve is, de a Pantel weboldalain megjelennek a vállalat sajtóközleményei. A legteljesebb megoldást a V-com kínálja. A sajtóközlemények mellett a sajtókapcsolatokért felelős munkatársak címei is szerepelnek.
A honlapok vizsgálatának legfőbb tanulsága, hogy az alternatív távközlési szolgáltatók még nem mérték fel kellőképpen, miképp tudják hatékonyan alkalmazni az internetes csatornát. Miközben a termékek, szolgáltatások bemutatása nem eléggé hatékony, weboldalaikon még kezdeményként sem jelent meg az online értékesítés.