Morgan Hill: integrált multicsatornás kereskedelmi rendszer a Mitutoyónak

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. január 3. 07:54
A Mitutoyo Hungary integrált multicsatornás kereskedelmi rendszerének fejlesztését és testre szabását nyerte el a Morgan Hill Consulting. A több mint félmilliárd forintos forgalmat kezelő rendszer B2B megoldásaival jóval túlnő a klasszikus integrált vállalati (ERP) rendszereken.
A rendszer központi része Microsoft SQL alapokra épül, a B2B megoldások pedig a Morgan Hill Consulting korábban a Külügyminisztérium tájékoztatási és információs rendszere, valamint a Bookline antikvár könyváruház fejlesztésekor is használt Java2 Enterprise Edition alapú iStore technológiáját használják.

A rendszer lefedi a kereskedelmi cég teljes pénzügyi, logisztikai, ügyfél- és beszállító-kapcsolattartással kapcsolatos feladatait, ahol számos B2B megoldást valósít meg. A kor és a modern CRM rendszerek kihívásainak megfelelve a kapcsolattartás klasszikus eszközei mellett megjelennek az új kommunikációs médiumok. Az ügyfelek minden szituációban maguk választhatják meg a számukra legmegfelelőbb kommunikációs csatornát, melyek teljesen csereszabatosak:

A megrendelők a jelenlegi papír alapú üzleti folyamatok teljes kiváltását és a manuális munka több mint 50%-os csökkenését tervezik. Jelenős javulást várnak az ügyfélkiszolgálás minősége terén is.

A rendszer első részének átadását 2002 második negyedévében tervezik.