A Sony bejelentette, hogy eddig is üzleti sikerként értékelt játékkonzoljának forgalma Észak-Amerikában az ünnepi időszakban több mint kétszeresére nőtt, tehát egy évvel a piacradobás után nem hogy lanyhult volna az érdeklődés, de a játékipar számára oly fontos időszakban komolyan növelni tudták az eladásokat.
Az egész világon a Sony az adott időszakban több mint 5 millió PlayStation2 konzolt adott el, ezzel tovább szilárdítva vezető szerepét az évi 20 milliárd dolláros forgalmat bonyolító üzletágban. November utolsó, és január első hete között Japánban 1,1 millió darabot értékesítettek, ez 2,6-szerese az egy évvel ezelőtti időszakban eladott mennyiségnek. A nagy riválisok közül a Microsoft adati szerint december végéig 1,5 millió darabot adtak el a vállalat 299 dolláros, Amerikában november 15-én bemutatott Xbox játékgépéből, a Nintendo még nem tette közzé a saját modellje, a GameCude érékesítési adatait.