A hazai sajtóban az elmúlt időszakban több cikk látott napvilágot az SMS-reklámozásról. Meggyőződésünk, hogy a hatékony és innovatív mobilreklám minden területen, a vállalati kommunikációban és a politikai kampányok során egyaránt sikeresen alkalmazható, azonban a hirdetőknek minden esetben ragaszkodniuk kell a szakma etikai szabályaihoz. Ha a hirdetők kellő szakértelemmel rendelkező szolgáltatót vesznek igénybe kampányaik lebonyolításához, és kiaknázzák a mobilreklám sajátosságait, például a magas fokú testreszabás lehetőségét, a felhasználókat is előnyhöz juttatják. nyilatkozta a Voxline üzletfejlesztési igazgatója, Dr. Harmat Péter. Hozzátette: A közelmúltban felmerült az SMS-reklám szabadalmaztatásának kérdése. Tavaly márciusban a Mobilreklám Szövetség ülésén már az SMS-reklám szabványait véglegesítettük az előző években lezajlott nemzetközi kampányok tapasztalatai alapján. A sok vállalat által régóta folytatott és publikált SMS-reklámozás gondolatának akkor már nem volt újdonságértéke, így nem tartjuk elképzelhetőnek, hogy azt valaki levédhetné egy tavalyi szabadalmi bejelentéssel. Az ilyen jellegű ötletek megvalósításának az is határt szab, hogy a szabályok alapján tilos reklámot küldeni bárki telefonjára az illető előzetes engedélye nélkül.