Az otthoni internetezőknek jelenleg 52 százaléka nő. A szebbik nem képviselői egyébként még 2000 áprilisában vették át az uralmat a világháló felett, legalábbis ami a felhasználók számát illeti, és előnyüket azóta folyamatosan tovább növelik, áll a Nielsen/Netratings jelentésében.
Más a helyzet azonban az interneten eltöltött időt illetően. A piackutató cég szerint ugyanis a férfiak átlagosan mintegy 24 százalékkal több időt töltenek a világhálón, mint nő társaik, és általában több weboldalt is érnek el ezalatt. A férfiak havonta mintegy 11, a nők pedig hozzávetőleg 9 órát interneteznek.
A szebbik nem internetes térhódítása mellett változott a vezető weboldalak listája is. A Jupiter Media Metrix jelentése szerint decemberben 34 új weboldal került fel arra a listára, amelyen a havi 500 ezernél több különálló látogatóval rendelkező oldalak vannak.
"A listára újonnan felkerült weboldalak nagy száma azt jelzi, hogy az internetes szolgáltatások iránti igény továbbra is gyorsan növekszik" - mondta Charles Buchwalter, a Jupiter média részlegének elnökhelyettese. "Bár a decemberben felkerült oldalak közül több a karácsonyi vásárlószezonnak köszönheti növekedését, számos olyan oldal is feljutott, amelynek előretörése nem hozható összefüggésbe az ünnepekkel."