A vonali hirdetések visszaesése miatt ugyanakkor újabb bevételi lehetőségeket kell keresni. A Wanadoo bevételeit az internetes hozzáférés díja, az elektronikus kereskedelem és a tudakozószolgáltatások díjai teszik ki. Szakértők véleménye szerint azok az internetszolgáltatók, amelyek nem tudják meggyőzni ügyfeleiket, hogy fizessenek a tartalomért és a szolgáltatásért, nem maradhatnak talpon.
A Wanadoo részvényei a párizsi értéktőzsdén kedden kora délután 6,38 eurót értek, 6,16 százalékkal többet a hétfői zárónál. A szeptember 23-i 3,58 eurós éves mélypont óta a Wanadoo részvényei több mint 75 százalékkal drágultak, de még mindig messze elmaradnak a bevezetésük után egy héttel, 2000. júliusban elért 22,94 eurótól.
A múlt év utolsó negyedében a bevétel 466 millió euróra nőtt, 33 százalékkal meghaladva az egy évvel korábbi negyedévit. A múlt év bevétele az előzetes becsléseknek megfelelően 41 százalékkal, 1,56 milliárd euróra nőtt. A Wanadoo aktív használóinak száma Európában a múlt évben elérte a 6,067 milliót. A vállalat 2003-ig 10 millióra akarja növelni számukat.
A keddi bejelentés szerint a France Télécomhoz tartozó Wanadoo 2002-ben már egész évre pénzforgalmi többletre (pozitív EBITDA-ra) számít, és így egy évvel gyorsabban éri el a 2000-es kibocsátáskor elképzelt megtérülési célokat.