A Cloud9 nevű nagy-britanniai internetszolgáltatóval egyetlen rosszindulatú személy végezni tudott, a hálózatba kapcsolt gépeket távvezérléssel a szolgáltatóhoz irányította, és a rengeteg belépéskérelem miatt az úgynevezett szervertúlterheléses támadás során a rendszer darabokra hullott. Mivel a cégnek nincs pénze a károk helyreálltására, felszámolja önmagát.
A vállalat megkísérelte a szolgáltatás helyreállítását, de a felmerülő költségek meghaladják a cég anyagi tartalékait, ezért az előfizetők továbbra sem használhatják a szolgáltatást, a Cloud9 pedig felkérte eddigi riválisait hálózatának felvásárlására, és beszüntette működését. A legrosszabbkor jött támadás a szakértők szerint azért végezhetett a céggel, mert annak biztosítása valószínűleg nem terjed ki a szervertúlterheléses támadásokból eredő károk megtérítésére. A lehetséges vevők között felmerült a v21 szolgáltató neve, ezért sok volt Cloud9 attól él, hogy automatikusan ehhez a szolgáltatóhoz kerül, annak ellenére, hogy inkább másikat választana. A másik oldalról a v21-előfizetők a nagyszámú Cloud9-előfizetői tábor hirtelen csatlakozása miatt a szolgáltatás színvonalának esésétől tartanak.