Összehasonlításképpen: az MTI adatai szerint két évvel indulása után a két másik szolgáltató 170 000, illetve 200 000 előfizetővel rendelkezett.
A hazai növekedéssel együtt bővült az anyavállalat, a Vodafone-csoport előfizetőinek tábora is, a 28 országra kiterjedő globális hálózatnak januárban már több mint 100 millió előfizetője van világszerte.
A Vodafone magyarországi ügyfélgyarapodására jellemző, hogy 2000. decembere és 2001. decembere között 260 százalékos növekedést produkált, miközben a Hírközlési Főfelügyelet (HíF) szerint a mobil-előfizetői piac csak 160 százalékkal nőtt.
A magyarországi távközlést felügyelő szerv adatai azt mutatják, hogy 2001-ben a Vodafone lett a legdinamikusabban növekvő hazai mobilszolgáltató. Versenytársainak csökkent a piaci részesedése, a Vodafone-nak sikerült folyamatosan növelnie azt, 2001 végére megközelítően elérte a 10 százalékot. A piaci részesedés változásának havi átlagában a Vodafone 0,3 százalékos pozitívumot ért el, ezzel szemben versenytársai 0,22, illetve 0,07 százalékos veszteséget voltak kénytelenek elkönyvelni.
A Vodafone Magyarországon mind az értékesítés, mind az ügyfélaktivitás tekintetében kedvező eredményeket ért el - olvasható a cég közleményében. A kimenő hívások száma több mint kétszeresére emelkedett az év folyamán, a Vodafone hálozatát aktívan használók köre is folyamatosan bővül. Magyarországon a lakosság 95 százaléka már a Vodafone saját hálózatán veheti igénybe mobiltársaság szolgáltatásait.