A válaszadókat arról kérdezték, hogyan fogadnák az SMS reklámüzenetek formájában érkező m-marketinget. A megkérdezettek 88 százaléka pozitívan reagálna arra az m-marketingfogásra, ha egy közeli üzletben beváltható elektronikus vásárlási utalványt kapna mobiltelefonjára. A válaszadóknak majdnem a harmada (31 százalék) még lelkesebbnek mutatkozott, hozzátéve, hogy örömmel fogadna ilyen reklámot.
A tanulmány az m-marketing fogyasztói elfogadottsága szempontjából négy kulcsfontosságú tényezőt emelt ki:
A tanulmány egy része a mobil vizuális szórakoztatás iránt érdeklődő fogyasztókkal foglalkozott. Több mint háromnegyed részük (76 százalék) elfogadhatónak találná, ha az általuk megtekintett programokat nagyon rövid reklámok szakítanák meg.
A válaszadók 51 százaléka úgy nyilatkozott, amennyiben a reklámokat a televízióban már megszokott módon helyeznék el, akkor nem tekintenék a hirdetéseket zaklatásnak.
A válaszadókat arról is kérdezték, elfogadhatónak tartanának-e bizonyos mennyiségű hirdetést telefonjukon, amennyiben ez hozzájárulna költségeik csökkentéséhez. Tíz interjúalany közül majdnem kilenc (86 százalék) igennel válaszolt, ami arra utal, hogy az m-marketing még szélesebb körben elfogadottá válhatna, ha a végfelhasználó számára is haszonnal járhat.