A cég 15 évvel ezelőtt a Berenc bérügyviteli szoftver fejlesztésével és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásokkal indult. Mára 100 munkatársával, több mint 2000 ügyfelével a hazai piac vezetőjének számít. A magyar munkavállalók több mint egyharmadának bérét és táppénzét a Berenccel számfejtik, illetve outsourcing-szolgáltatás keretében a Nexon képzett munkatársai végzik.
Az egyedülálló alkalmazás mellett sikerük másik titka a jól szervezett, képzett ügyfélszolgálati háttér. A cég budapesti irodájában és hét vidéki telephelyén több mint negyven tapasztalt bérügyviteli szakember segíti ügyfeleik munkáját.
A telepítésért, rendszerintegrációért felelős kollégák a Microsoft, IBM és Novell által hitelesített szakvizsgákkal rendelkeznek, s a Nexon a magyar informatikai vállalkozások közül elsőként szerezte meg a Microsoft Gold Partner címet. A minősítést hosszas vizsgálati eljárás során ítélik oda azoknak a cégeknek, amelyek a Microsoft előírásainak megfelelő szoftvereket fejlesztenek.
Berenc
A programmal bér- és táppénzszámfejtési, bérfeladási, személyijövedelemadó-elszámolási, személyzeti és munkaügyi tevékenység gyors és hatékony gépi feldolgozása valósítható meg. Korlátlan számú gazdálkodó egység akár több tízezer dolgozójának adatait képes percek alatt számfejteni, a kis cégek pedig a moduláris felépítésből adódó gazdaságos bevezetést tarthatják fontosnak. A program könnyen paraméterezhető, az egyedi igényeknek megfelelően egyszerűen beállítható, ami megkönnyíti a programkövetés feladatát is, hiszen az új jogszabály megjelenése után a cégnek gyakran csak egy-két nap áll rendelkezésére, hogy az alkalmazást módosítsa.
A Berenc minden más ügyviteli rendszerhez egyszerűen integrálható.
Outsourcing - bérszámfejtés bérmunkában
A Nexon outsourcing-szolgáltatása keretében teljes egészében átvállalja partnereitől a bérszámfejtéssel kapcsolatos valamennyi feladatot, biztosítja a szükséges számítógépes hátteret, a saját fejlesztésű bérszámfejtő programot. Az információk a legkorszerűbb online kapcsolat segítségével, nagy sávszélességű, országos hálózaton áramolhatnak, így a megbízók a saját szempontjaik szerinti kimutatásokat azonnal elérhetik.
A szolgáltatást végző szakembergárda képzettsége, ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalata meghaladja az átlagos bérszámfejtők lehetőségeit, munkájukért teljes körű erkölcsi és anyagi felelősséget vállalnak, amit hitelesen bizonyít, hogy a Nexon 150 millió forintos felelősségbiztosítással rendelkezik.
BBR - beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer
A program különlegessége, hogy a BBR-t a Nexon szakemberei a bérrendszerek oldaláról kezdték fejleszteni, így a munkaidőadatokat a bérprogramnak leginkább megfelelő formában szolgáltatja, különböző munkaidőrendeket képes kezelni. Lehetővé teszi jelenléti kimutatások, ívek egy megadott személyre vagy egységre, tetszőleges időintervallumra vonatkozó összeállítását. A webes felületnek köszönhetően az irodán kívül dolgozó munkatársak is bejelentkezhetnek a rendszerbe, és megfelelő jogosultság esetén bevihetik, illetve módosíthatják saját adataikat.
Azonfelül, hogy a készülékek természetesen mindent tudnak, amit egy beléptető rendszernek tudnia kell (másolhatatlan jeladók, szabotázsvédett olvasó), a legkeményebb ipari környezetben is megállják helyüket. A Nexon irodai környezetbe szánt készülékei mutatósak, jól illeszkednek a legelegánsabb irodai berendezéshez is.
Egy másik fontos szempont az adatbiztonság. Az adatgyűjtő berendezést szünetmentes tápegységgel szerelve szállítják annak érdekében, hogy feszültségkimaradás esetén is működőképes maradjon a rendszer, de az addig összegyűjtött munkaidőadatok egyébként sem vesznek el - sőt a leolvasó berendezések hálózati feszültség hiányában is működőképesek maradnak, így biztosítva az ajtónyitás lehetőségét.
Best!HR - humánerőforrás-gazdálkodás
A Best!HR neve világszerte egyet jelent a korszerű informatikát használó humánerőforrás-vezető eszköztárával. A szoftvert több mint 40 000 cég használja, magyarországi fejlesztését a Nexon Kft. végzi. A program rendkívül rugalmas, minden vállalat szerkezetéhez és informatikai rendszeréhez adaptálható, moduljai a Microsoft Office köré épülnek, jól megszokott felhasználói felületet biztosítva. A Nexon bérügyviteli, valamint beléptető rendszerével integrálva teljes körű humáninformatikai megoldást biztosít a felhasználók számára.
Az egyes modulok felölelik az emberierőforrás-gazdálkodás kulcsterületeit, így a teljes toborzási folyamatot, a munkatársakkal kapcsolatos átfogó menedzselési feladatokat, a képzést és fejlesztést, a szervezeti információk kezelését. Külön modul foglalkozik a vezetők továbbképzésével, az utódlás- és karriertervezéssel, valamint a munkakörelemzéssel.
A Nexon Kft. Humánerőforrás-gazdálkodási Üzletága a Best!HR szoftver értékesítésén, bevezetésén és folyamatos támogatásán túl tanácsadási, szervezetfejlesztési szolgáltatásokat, valamint készségfejlesztő tréningeket is nyújt a személyügy területén.