Természetesen a bevitt adatok minden esetben a vállalkozás tulajdonát képezik, így azokkal a cég bármikor szabadon rendelkezhet, listákat és kimutatásokat készíthet. A könyvelési és az ahhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok ideális megosztása révén lehetőség van a partnerek közötti munkamegosztás optimalizálására is. A naprakész ügyviteli munkavégzést szorgalmazó rendszer egy szorosabb szolgáltató- ügyfél kapcsolatot vetít előre, ahol a felek egymás munkáját napi szinten kísérhetik nyomon.
A távkönyvelési megoldás mind a könyvelő, mind a vállalkozás részére időben és térben korlátlanul elérhető, a többszintű biztonsági modell garantálja a folyamatos hozzáférést, és kiiktatja az adatvesztés miatti kellemetlenségeket.
A rendszert a vállalkozások bérleti konstrukció keretében vehetik igénybe - ezzel garantálttá válik a folyamatos fejlesztés és jogszabálykövetés, valamint biztosított az erőforrás az egyedi igényeknek megfelelő fejlesztésre is.
A telekommunikációs szolgáltatókkal kötött megállapodásoknak köszönhetően az Euroexpert Holding Rt. igény esetén ADSL- vagy bérelt vonalas megoldást kínál, de a rendszer működik kábeles internettel és hagyományos modemes kapcsolattal is.
Expert-díjak az éves árbevétel függvényében:
0-20 millió forint árbevétel esetén 20 000 forint + áfa/év,
20-50 millió forint árbevétel esetén 20 000 forint + áfa/negyedév,
50 millió forint árbevétel felett 20 000 forint + áfa/hó (2002. június 30-áig, később tételszámtól függő díjfizetés).
Az árak magukban foglalják az iktató-, a számlázó- és a pénzügyi rendszert, valamint a folyamatosan bővülő kimutatáskészletet.