A cég az alapításakor eldöntötte, hogy a termékeket nem közvetlenül, hanem forgalmazókon keresztül fogja értékesíteni, és ezek a forgalmazók azok a cégek lesznek, amelyek a különböző távközlési berendezésekkel foglalkoznak. Az évek során az összes nagy multinacionális és hazai céggel sikerült szerződést kötniük, aminek eredményeként a CompArgo Kft.-nek a távközlésiszoftver-piac 90%-át sikerült megszereznie. Ez számszerűsítve annyit jelent, hogy közel 1,5 millió "beszélőhely" és informatikai végpont forgalmát rögzítik rendszereik, s ügyfélkörük az összes állami és közintézménytől kezdve az összes bankon keresztül a 10-15 fős kisvállalkozások többségéig tart.
Ugyanakkor a jó cégvezetés a legkisebb jelre is reagál: a CompArgónak fel kellett ismernie a távközlési berendezéseket forgalmazó cégek körében végbemenő változásokat (több cég kivonult a piacról, vagy éppen megszűnt), s változtatnia kellett értékesítési gyakorlatán. Közvetlenül, önálló forgalmazással is piacra léptek, sőt ez az irány egyre jelentősebb a cég életében.
Már említett fő termékük, a CompArgo Telefondíjelszámoló Rendszer az egyes távközlési és informatikai rendszerek (alközpont, VoIP, internet stb.) forgalmi adatait rögzíti és elemzi.
Az egyszerű hívásnaplózó programtól jutott el a cég a jelenlegi rendszerekhez, amelyek az elemzésen túl már hatékonyan segítik az adott cég kommunikációs költséggazdálkodását is.
Fontos követelmény az adatgyűjtés biztonsága, ami nem egyszerű dolog, mivel a rendszerekben online adatgyűjtés történik - ennek folyamatosságát windowsos környezetben biztosítani elég nehéz, de nem lehetetlen. Ezért van, hogy bizonyos ügyfélkör a mai napig ragaszkodik a DOS-os környezethez.
Bár manapság Magyarországon kevés cég van, amely a mai napig foglalkozik DOS-os fejlesztéssel, a CompArgo ezt sem hagyta abba, annak ellenére sem, hogy a ma értékesített rendszerek 80%-a windowsos környezetben fut, amelyek adatbiztonságát közbeiktatott adatgyűjtő (fekete) dobozokkal biztosítják.
A cég folyamatosan figyelte, és figyeli ma is a piac igényeit, s azonnal reagált, amikor észlelte, hogy az ügyfelek elkezdtek érdeklődni az outsourcing típusú szolgáltatások iránt. Lassan két-három éve, hogy el is indították ezt a fajta szolgáltatást, ahol az ügyfélnél csak egy adatgyűjtő (fekete) dobozt helyeznek el, amely állandóan rögzíti az egyes hálózatok forgalmát, és bizonyos időszakonként modemen keresztül bejelentkezik a cégnél lévő szerverre, majd átküldi az összegyűjtött forgalmi adatokat. Az ügyfél pedig már a feldolgozott, saját megadott szempontjai szerint rendezett adatokat kapja meg.
Jelenleg közel 500 végpontot üzemeltetnek a fenti módszerrel, amely iránt egyre nagyobb az érdeklődés. Ez a szolgáltatási ág biztosítja a cég töretlen fejlődését, s ezzel tudják kompenzálni a távközlési és informatikai piac recesszióját, bizonyítva az outsourcing-szolgáltatások melletti legnyomósabb érvet: a piac értékeli, hogy ezáltal emberi erőforrást takaríthat meg. Egy másik lényeges tényező, hogy ezek a rendszerek folyamatos karbantartást igényelnek, mivel az egyes távközlési és informatikai szolgáltatók folyamatosan változtatják áraikat, újabb díjcsomagok jönnek, tehát az ügyfélnek jobban megéri kiadni a munkát.
A távközlési piac liberalizációja természetesen sok munkát ad a cégnek, rendszereiket át kell dolgozniuk, amit nem könnyít meg, hogy teljes mértékben még most sem tisztázottak a "játékszabályok".
Hosszú távú tervekben sincs hiány, már egy éve folyik egy olyan rendszer fejlesztése, amelynek segítségével a CompArgo által üzemeltetett rendszerek ügyfelei az interneten kérdezhetik le forgalmi adataikat (ASP).
Számításaik szerint még idén beindítják ezt a szolgáltatást, bizonyítva, hogy egyre nagyobb hangsúlyt kap a meglévő ügyfelek kiszolgálása újabb és újabb fejlesztésekkel.