A WinPhone mini call-centert Európa-szerte mintegy két és fél millióan használják, s elérhető ára, a nagy rendszereket megközelítő funkcionalitása, egyszerű használhatósága révén a Számviteli Szoftverbörze és a hazai piaci érdeklődésére is számot tarthat. A CRM lényege az egységes üzenetkezelés. Ma még könnyen előfordulhat, hogy egy nagyobb cég különféle válaszokat ad egy telefonos, egy faxon vagy egy e-mailban érkező megkeresésre. Az egységes üzenetkezelés nemcsak összeszedettebb és hatékonyabb, de egyszersmind ügyfélbarátabb üzletmenetet tesz lehetővé. A CRM avagy ügyfélkapcsolat-kezelő megoldások az informatika és a távközlés eszköztárának felhasználásával nyújtanak segítséget.
A HIVE ügyviteli megoldás 100%-osan hazai: a magyar Euronet Informatika Rt. a magyar cégek igényeire fejlesztette ki, és fejleszti folyamatosan tovább a törvényi változásoknak, illetve ügyféligényeknek megfelelően. Bár a szélesebb közönség csak a Számviteli Szoftverbörzén ismerheti meg a megoldást, de már egy tucatnyi különböző iparágban tevékenykedő és különböző méretű cég használja. A felhasználók közé tartozik a Halas Távhő Kft., a Profi Kódex Kft. könyvelőcég, a Global Transport, a Sztar TV Kft., valamint a Fébert Electronic.
A HIVE alapverziója mindazt tartalmazza, amire egy cégnek szüksége van a korrekt működéshez. A pénzügyi és számviteli modul képezi az alapot, amelyhez szorosan kapcsolódik a partnerek adatait, kapcsolódó ügyeket és ajánlatokat nyilvántartó kereskedelmi modul. A cégnél futó projektek, a hozzá kapcsolódó megrendelések, szerződések, mérföldkövek, a fizetés várható ideje és valószínűsége is nyomon követhető a rendszerben. A HIVE Pro, azaz a kiterjesztett, professzionális változat átfogja a humánerőforrás-gazdálkodást is, elektronikus jelenléti ívet, személyügyi törzset tartalmaz, és képes különböző munkarendek, és természetesen az ennek megfelelő fizetések kezelésére.
Néhány tény a Számviteli Szoftverbörzéről