A szolgáltatást továbbra is ingyenesen kínáló weboldalak, mint a Yahoo! Greetings és Hallmark.com az utóbbi időben ugrásszerű növekedést tapasztaltak a látogatók számában. A Yahoo! Greetings tavaly decemberben 9,1 millió látogatót számlált, amely mintegy 70 százalékos növekedést jelent a novemberi 5,4 millióhoz képest. A Hallmark.com ugyanezen idő alatt 74 százalékos növekedést ért el, és decemberben mintegy 8,2 millió látogatót fogadott.
Az American Greetings Corp. weboldalainak látogatottsága 10 százalékkal esett decemberben. A társaság oldalai közül a Bluemountain.com szenvedte el a legnagyobb mértékű, 22 százalékos visszaesést. A Jupiter szerint amint a felhasználók észrevették, hogy a társaság egyik weboldalán már pénzt kér az üdvözlőkártyák küldéséért, azonnal egy olyan, másik oldalt kerestek, amely nem az AGC alá tartozik, és továbbra is ingyenes.
Az ingyenes szolgáltatások fizetőssé tétele a közelmúltban egyre inkább bevett szokássá vált. Ennek oka elsősorban a visszaeső online reklámbevételekben keresendő, amely megnehezítette, illetve ellehetetlenítette az ingyenes oldalak működését.