A bemutatóra négy hónappal azután került sor, hogy a Zero-Knolwedge üzleti koncepciójában 180 fokos fordulat következett be. A cég október elején "süllyesztette el" zászlóshajóját, az anonim hálózatot, mondván: képtelen volt megfelelő számú ingyen-előfizetőt meggyőzni arról, hogy fizessen a szolgáltatásért. Ekkor fordult a vállalat figyelme az otthoni számítógép-felhasználók számára kifejlesztett biztonsági szoftverek felé. Az új P3P-eszköz olyan időszakban kerül bevezetésre, amikor a cégeket egyre nagyobb kihívás elé állítja a az online privacy kérdéskörének komplexitása. Az IE 6-os verziójába nemrégiben beépített P3P célja, hogy a weben szörfölők számára ellenőrizhetővé tegye az elektronikus jelzők, az úgynevezett cookie-k kezelését (a cookie-k, más néven "bitsütik" módot adnak a felhasználók online tevékenységének nyomon követésére).
Mindeközben a Zero-Knowledge a felhasználói piacon is újított: az idén partneri kapcsolatba lépett a hardveres nagyágyúval, a Hewlett Packarddal. Az együttműködés keretében a HP Észak-Amerikában eladott Pavilion PC-it a Zero-Knowledge privátszférát és adatbiztonságot védelmező eszközeivel felszerelve hozza forgalomba. Azutóbbiak közé tartoznak többek között az internetes hirdetések letiltását lehetővé tévő, illetve a jelszó- és cookie-kezelő alkalmazások.