Stratégiai együttműködés a telefonos operátorképzés területén

OTS - Cégvonal, 2002. március 18. 18:02
Az Európa Tréning Kft. és az Első Pesti Telefontársaság Rt. a telefonos operátorképzés területén stratégiai szövetségre lépett, és Call Center Akadémia néven egy hazánkban egyedül álló szolgáltatás bevezetése mellett döntött.
Az együttműködés célja, hogy a két cégnél a kimenő és a bejövő hívások kezelése, valamint a képzések, munkaerő-fejlesztés és motiváció területén meglévő szakmai tapasztalatok és kompetenciák közös kamatoztatása révén mind nagyobb értéket teremtsenek ügyfeleik számára.

A Call Center Akadémia az ügyfélszolgálati, telemarketing és telesales tevékenységeket bonyolító telefonos ügyfélszolgálatokon, azaz a Call Centerekben dolgozó operátorok kiválasztásában, szakmai képzésében nyújt segítséget.

A Call Center Akadémia létrehozását a Call Centerek térhódítása és az ott dolgozó operátorok szerepének felértékelődése indokolta.

Az akadémián gyakorlatorientált képzések keretében, valósághű szituációkon keresztül sajátíthatják el a résztvevők a munkakörhöz szükséges készségeket és tudást. Az érdeklődők több képzési szint közül választhatnak, és lehetőség nyílik iskolarendszerű , nyílt tanfolyamokon való részvételre, valamint csapatok, cégek egyedi igényeihez igazított oktatási programokra is.

A professzionális Call Center oktatóbázis, valamint a szakmai tudás szinergiája minőséget, gyorsaságot és magasan képzett szakembergárdát biztosít a megrendelőknek.