Az SMC Networks új üzleti-fejlesztési csoportja (BDG)

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. március 26. 13:13
Az SMC Networks ez év elején új menedzsment-struktúrát vezetett be, amely a CIS (a Szovjetúnió volt tagállamai), Kelet-Európa, Délkelet-Európa, Északnyugat-Afrika és a Szahara alatti afrikai terület piacait célozza meg. A barcelonai központú új szervezet neve Business Development Group (BDG).
A BDG alapvetően egy értékesítési és marketing szervezet, amelyet a barcelonai központ SMC Networks csapata támogat. Luis Baptista-Coelho, a BDG vezérigazgatója szerint a BDG SMC ezekben a régiókban növekedést, nyereségességet, kiemelt figyelmet és támogatást fog nyújtani az SMC minden üzleti partnerének.

A Baptista-Coelho által vezetett BDG csapat öt területi értékesítési menedzserből áll - Szergej Pavlov, CIS; Angelika Meissner, Kelet-Európa; Daniela Enghel, Délkelet-Európa, Faouzi Szaddam, Északnyugat-Afrika és Clinton Henning, Szahara alatti Afrika. Mindezeken kívül Denise Fleming, a marketingért és Magali Guth, az e-marketingért felelős menedzser fogja biztosítani azt, hogy erősödjön az SMC márkanév láthatósága és támogatást kapjanak az értékesítési erőfeszítések. A legfontosabb marketing-tevékenységek magukban foglalják majd a BDG disztribútori és viszonteladói programjait, a PR- és reklámtevékenységet, valamint a szemináriumok és kereskedelmi bemutatók támogatását. A BDG honlapja továbbá a kommunikáció fontos eszközévé válik, ami az első lépést jelenti az értékesítési csatorna számára beindítani kívánt számos web-alapú interaktív eszköz megteremtésében. A csapat 2002-ben a BDG minden üzleti partnerével együtt kíván működni.