Ray Small kifejtette: az egyik fő feladata az, hogy a cég ne csak a kutatás-fejlesztésre fordítson nagy energiákat, hanem a kereskedelemre és a forgalmazásra is, s ezt marketingeszközökkel is támogatják majd.
A vezérigazgató közölte: az elmúlt időszakban tett utazásai során azt tapasztalta, hogy a potenciális vevők meggyőzhetők arról, miszerint a Graphisoft termékei jobban szolgálják üzleti érdekeiket mint a konkurenciáé. Bojár Gábor elmondta, hogy a most húszéves Graphisoft egy garázscégből az egész világon működő, háromszáz embert foglalkoztató, 30 millió euró körüli bevételű vállalattá vált. Hozzátette: büszkék lehetünk arra, mennyi mindent megtanultunk anélkül, hogy tanáraink lettek volna.
A vezérigazgató-váltással kapcsolatban kifejtette: ahogyan vezérigazgatóként ő irányította a vállalatot, az ebben a méretben már nem volt optimális. Elmondta: nem helyes, hogy aki kitalálja, mit csináljon egy cég, az kontrollálja is, jól hatják-e végre az elképzelést. Bojár Gábor szerint a Graphisoft operatív vezetője objektív és hidegfejű kontrollt hajt végre annak érdekében, hogy a cég elkerülhesse a rossz döntéseket.
Az elnök közölte, hogy három-négy éve folyt az előkészítése a vezérigazgatói és elnöki poszt szétválasztásának. Hozzátette: a Graphisoft elért egy olyan szintet, amikor nagy szüksége lett egy értékes, nemzetközi tapasztalatokkal bíró operatív vezetőre.