Bach nem kívánta közölni, pontosan mennyi Xbox játékkonzolt sikerült ez idáig értékesíteni Japánban, és a vezető azt a híresztelést sem kommentálta, miszerint a japán piacon a február 22-ei kiadás óta alig több mint 190 ezer darab fogyott el az eszközből. Viszonyításképp: a Sony PlayStation 2 játékkonzoljából a japán megjelenést követő három nap alatt mintegy 980 ezer darab fogyott el az országban.
Bach szerint azonban az Xbox játékszoftverek globális eladásai azt jelzik, hogy a konzol egyre népszerűbb. A játékszoftverek eladásai rendkívül fontosak, mivel magával az Xbox hardverrel ellenben jelentős hasznot termelnek. A Microsoft az Xbox játékkonzolt a játékosok minél nagyobb csoportjának megnyerése érdekében előállítási ár alatt árulja.
A Microsoft adatai szerint a japán játékosok átlagosan 1,6 játékszoftvert vásároltak az Xboxszal a konzol megjelenésekor. A PlayStation 2 esetében ez a szám mindössze 1 volt. Bach biztos abban, hogy a japán játékfejlesztők, akik egyes hírek szerint ellenségesek a hazai gyártókkal versengő Microsofttal, hamarosan teljes mértékben támogatni fogják az Xboxot.
"Erős támogatást érzünk a japán szoftverfejlesztők körében, és partnereink száma a közeljövőben várhatóan tovább fog emelkedni. Ez nem egy olyan dolog, amibe csakúgy bele lehet ugrani, és három hét alatt minden tökéletes lesz. Ehhez legalább három hónap, vagy három év szükséges" - mondta Bach. "Japánban még rengeteg munka vár ránk."
A vezető azt is elmondta, hogy az Xbox megjelenésével egy időben az amerikai játékosok átlagosan 3,8, az európaiak pedig 2,3 játékszoftvert vásároltak a konzolhoz. "Mindez a játékszoftverek kiváló minőségét, illetve a bőséges választékot bizonyítja. [...] Az Xbox legnépszerűbb játéka, a Halo például feleannyi idő alatt elérte az 1 milliós eladási számot, mint a legjobban fogyó PlayStation 2 játékszoftver."