Az amerikai Yahoo! internetes kereső és szolgáltató cég veszteséggel zárta az idei első negyedévet is, a gyenge reklámbevételek miatt. Sorrendben ez volt a hatodik veszteséges negyedéve. Az év hátralévő részére azonban felfelé módosította korábbi prognózisát.
Elemzők szerint is javulni fog a vállalat, mert szaporítja bevételforrásait, miközben a hirdetési bevételek továbbra is csökkennek. A világ leglátogatottabb internetportáljának első negyedévi vesztesége 53,6 millió dollár volt, részvényenként 9 cent. Ebben a veszteségben benne van 64,1 millió dolláros arculatérték-leírás, amit az új amerikai elszámolási szabvány írt elő, megszerzett részesedések értékvesztése alapján. A tavalyi első három hónapban 11,5 millió dollár, egy részvényre vetítve 2 cent volt a veszteség. Forgalma 192,7 millió dollárra emelkedett, az egy évvel korábbi 180,2 millió dollárról. Ez több az elemzői várakozásokban szereplő 175,3 millió dolláros forgalmi adatnál. Az Egyesült Államokban 166,6 millió dolláros forgalmat ért el a tavalyi első negyedévi 147 millió helyett, miközben külföldön a bevétele 26,1 millió dollárra esett vissza a tavalyi első negyedévi 33,2 millióról.
A Yahoo! a második negyedévre 225 millió dollárt elérő forgalmat vár. A bevételnövekedést részben a HotJobs vonali munkaközvetítő hozza, amelynek megvásárlása februárban zárult. A Yahoo! egész évben 870-910 millió dolláros forgalmat vár.