Az ipar sok éve vár a színes DocuTech-nek nevezett megoldásra, mondta Steenburgh én úgy hiszem, hogy az iGen3 piaci fogadtatása eléri és túlszárnyalja a DocuTech sikerét.
Steenburgh úgy gondolja, hogy az iGen3 piaci sikereinek alapja nem a berendezés által képviselt forradalmian új technológia, hanem az emberek, akik azt piacra viszik. Steenburgh gondosan kiválasztott egy 50 tagból álló csapatot, akik a DocuColor iGen3 értékesítését és beindítását vezénylik. A csapathoz tartoznak az eredeti DocuTech-csapat volt tagjai, színes technológiát és grafikai megoldásokat forgalmazó szakemberek, valamint a versenytársakról előzőleg tapasztalatot szerzett szakértők.
További sikertényezőt jelent a kitűnő ügyféltámogatás, valamint az alkalmazás és mennyiségnövelő programok, amelyek képzést és támogatást biztosítanak az agresszív piaci versennyel szemben. A Xerox bemutat egy marketing partnerprogramot is, amelynek célja, hogy a nyomdákat kiképezze, hogyan növeljék a nyomtatási mennyiséget azáltal, hogy felkeltik az igényt a digitális színesnyomtatás iránt a piacon. Ennek keretében az ügyfeleket különféle témákban oktatják, mint például a digitális nyomdatermékek értékesítése, az 1:1 marketing, és a digitális alkalmazások munkafolyamatainak optimalizálása.
A DocuColor iGen3-ra a rendelésfelvétel első napja hivatalosan az IPEX 2002 nyomdaipari konferencia (április 9-17,Birmingham) megnyitásának napja. A Xerox standja a legnagyobb az IPEX-en; összmérete 6.500 m2, nagyobb, mint egy futballpálya. További mintegy negyven egyéb Xerox DocuColor, DocuTech és DocuPrint nyomtatót is be fog mutatni a Xerox, többek között a DocuColor 2000 sorozatot, amely az IDC szerint 55%-os piacvezető a 45 oldal/perc feletti teljesítményű színes lézermásolók/nyomtatók és a nagyteljesítményű digitális színes nyomtatási rendszerek piacán.