A Game Channel Televízió olyan számítógépes videorendszer kifejlesztésén dolgozik, amely önmagát kontrollálva, emberi beavatkozás nélkül sugároz adást az ország bármely szegletében - az internet segítségével.
A fejlesztési fázisban "On Air"-nek keresztelt rendszer négy központi és számos alállomás összehangolásával oldja meg a feladatot. A központi rendszerre minden nap felkerül az aznapi adás anyaga, melyet a sugárzásban részt vevő településeken elhelyezett alállomások azonnal képesek fogadni. Az interneten keresztül automatikusan áttöltött anyagot a megadott időpontban az alállomások egyazon időben indítják. A napi többszöri atomórához igazítás biztosítja, hogy a rendszer számítógépei pontosan egyszerre működjenek. Az "On Air" technológiával drasztikusan növelhető a műholdas analóg és digitális adásokhoz képest a kép- és hangminőség, hiszen az adást nem zavarhatják környezeti tényezők, igaz, élő adás sugárzására - egyelőre - nem használható.
Pillanatnyilag több tömörítőeljárást kidolgozó céggel folynak tárgyalások, egy azonban biztos: nem MPEG formátumban fogja a szerver az adásokat tárolni. A kizárólag számítógépes adásbonyolítás következtében a Game Channel legtöbb műsora nem a hagyományos "szalagos" műsorkészítéssel készül, hanem egyenesen a számítógép merevlemezére történik a műsorok rögzítése, és ott folynak a vágási munkálatok, a montírozás is. A kész anyag kerül az "On Air" szerverének merevlemezére, ahonnan megtörténik az adástovábbítás. A rendszer képes a Dolby Digital hang és a Pal Plus rendszerű kép továbbítására is. Az előreláthatólag 2002 első negyedévében debütáló rendszer tesztelése jelenleg Windows operációs rendszeren folyik, de az előzetes eredmények szerint erre a feladatra másik szoftvert kell a későbbiekben választani, ugyanis a Microsoft programja 100 esetből 21-szer mondott csődöt, ideiglenesen megbénítva ezzel a hálózat működését.