A SoftCom bemutatta mail2web banner-reklámszolgáltatását

OTS - Cégvonal, 2002. április 18. 18:07
Az internetes médiahirdetések rohamos terjedését szem előtt tartva, a hatékony és költségkímélő internetszolgáltatásairól ismert SoftCom Technology Consulting Inc. a mail2web alkalmazásának részeként bemutatta új banner hirdetési szolgáltatását.
A szolgáltatás megkönnyíti a hirdetők számára a reklámok célcsoportjának meghatározását és a mail2web szolgáltatást igénybe vevő ügyfélkörhöz eljutó bannerreklámok hatékonyságának figyelemmel kísérését.

A mail2web szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy névtelenül és biztonságos módon lekérjék e-mail üzeneteiket szinte bármely POP3, illetve IMAP4 levelezőről. A mail2web több mint 500 ezer ügyféllel rendelkezik és 140 országban havi 100 millió látogatót számlál. A mail2web lehetővé teszi a hirdetők számára a reklám célcsoportjának pontos behatárolását a legkülönbözőbb kritériumok, mint például földrajzi (ország, város, régió stb.), foglalkozás, nem, jövedelemszint és hasonlók szerint.

A mail2web a hirdetők és ügynökségek rohamosan változó igényeinek követésére méretezett hirdetési szolgáltatás.