A francia Vivendi Universal, a világ egyik vezető média és távközlési vállalkozása szerdán idei első negyedévi eredményeiről a Reuters szerint azt közölte, hogy pénzforgalmi egyenlege(EBITDA) 16 százalékkal, 1,17 milliárd euróra nőtt, bevételei pedig 12 százalékkal, 7,1 milliárd euróra.
A számok az elemzői várakozások felett vannak, és kiemelkedően jó lett az üzemi eredmény, mivel pro forma 37 százalékkal nőtt.
A vállalat tudatta, hogy az év végére adósságai még háromszorta sem lesznek nagyobbak pénzforgalmi egyenlegének többleténél, azaz megerősítette korábbi várakozását.
Televíziós vállalkozásainak üzleti eredménye közel negyedével javult, a vállalkozás "gyenge pontja" zenei, illetve más kiadói tevékenysége, ahol az EBITDA 24-25 százalékkal zsugorodott.