Euronet-rendszer az egészségpénztárnál: bemondja az egyenleget is

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. április 30. 11:59
Az Euronet által forgalmazott, hazai fejlesztésű IVR rendszer első felhasználója a Tempo Egészségpénztár. A Papageno kikeresi az adatbázisból a hívó által kért információt, és magyarul mondja be az adatokat.
A Tempónál közelmúltban bevezetett IVR – Intelligens Válaszoló Rendszer – lehetővé teszi, hogy az egészségpénztár tagjai bármikor, megfelelő biztonsággal lekérjék egészségpénztári számlájuk egyenlegét. A rendszer működése rendkívül egyszerű, csupán egy telefon és egy titkos azonosító kód szükséges hozzá. A betelefonáló a köszöntőszöveg után telefon nyomógombjai segítségével lekérheti számlája egyenlegét, az utolsó befizetés idejét vagy összegét.

A Papagenóval komplett interaktív menürendszer építhető fel, bekérhetünk adatokat az ügyfelektől, vagy éppen ellenkezőleg, mi tájékoztathatjuk az ügyfelet testre szabott módon. Gyakorlatilag bármilyen adatbázisból képes kiolvasni a keresett adatokat – így jól illeszthető a már meglevő céges informatikai rendszerekhez.

„A Papageno nemcsak hasznos társ, de egy rendkívül gazdaságos beruházás is” – állítja Sas Tibor, az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója. „Hazai fejlesztésről lévén szó nem kell a magyarításra, illetve a drága külföldi licenszekre költeni. A rendszer alapkiépítésben képes a számokat és dátumokat magyarul felolvasni, amit kiegészíthetünk az adott cég igényeinek megfelelő call flow-val. A hozzávetőlegesen másfél millió forintos beruházás már tartalmazza a hardvert, szoftvert, telepítést, az egyéves karbantartást, sőt az Euronet szakértői vállalják a hívásmenü kialakítását is.”