A magyarországi mobilosok gyarapodásának átlagát kétszeresen meghaladó mértékben, 18 százalékkal nőtt itthon a Vodafone ügyfeleinek száma az elmúlt negyedévben. A magyarországi Vodafone ügyfélszáma az első negyedév végén 561 641. Magyarországon az előre fizető (prepaid) ügyfelek, akik az új előfizetők 90%-át teszik ki, ARPU-ja 8 százalékkal nőtt.
Itthon az ügyfélszám-növekedés dinamikája megmaradt, miközben a nemzetközi tapasztalatokból okulva a magasabb költésű és lojális ügyfelek megszerzésére terelődött a hangsúly. Ennek a stratégiának köszönhetően a magyarországi prepaid ügyfelek aktivitása 7 százalékkal nőtt az elmúlt év azonos időszakához képest, ami a nemzetközi mezőny élvonalába helyezi a Vodafone Magyarországot.
A Vodafone Magyarország vezérigazgatója, Vitai Attila hozzátette: Negyedévről negyedévre folyamatosan növeljük piaci részesedésünket, ez a tendencia állandónak mutatkozik. Ügyfeleink azért választanak bennünket, mert vonzónak találják tarifáinkat, szolgáltatásainkat és az erős márkanevet.