A Navision már a jelenlegi piacnyitást megelőzően is jelen volt Magyarországon. A piac átfogó felmérését követően önálló magyarországi fiókvállalat létrehozása mellett döntöttek a cég vezetői. Ma pedig elkezdődhetett a munka a Navision új budapesti központjában.
Stefan Gurszky a cég hat első magyar partnerével, vezető informatikai rendszerházakkal, köztük a XAPT-tal, és a Multisoft-tal közösen indította útjára az új vállalkozást. A már működő 30 Navision-országhoz hasonlóan Magyarországon is szigorú minőségellenőrzés mellett választják ki a Navision Solution Center-eket, és csak intenzív oktatást követően nyerhetik el hivatalos Navision-partner címet.
Stefan Gurszky elmondta: - Nemzetközi vállalat lévén, a Navision átfogó ismeretekkel rendelkezik az új piacok feltárásában, és a megfelelő partnerek kiválasztásában. A magyarországi tevékenységünk elsődleges célja, hogy felépítsünk egy magas szintű, minőségi szolgáltatást biztosító partnerhálózatot, amelyen keresztül megvalósulhat a Navision márka; a Navision Axapta és a Navision Attain elnevezésű termékeink piacra történő bevezetése.
A Navision az utóbbi években vált nemzetközi szinten is a középvállalatok körében a vezető e-business és vállalatirányítási rendszerek szállítójává. 2000 decemberében került sor a Navision Software és a Damgaard cég fúziójára. A Navision világszerte mintegy 1100 alkalmazottat foglalkoztat, és 130 ezer ügyfelet szolgál ki. A cég központja Dániában, Vedbaek-ben van. A Navision a koppenhágai tőzsdén jegyzett cég.