A PRessCenter-ben csak az üzemeltetőkkel szerződött cégek, vagy azok képviselői helyezhetnek el hírt, díjazás ellenében. A PRessCenter adminisztrátorai a beérkező híreket folyamatosan szemlézik, és a hirdetési jellegű üzeneteket, valamint azok feladóit kizárják a rendszerből. A szolgáltatás két legnagyobb előnye a szerződött partnerek számára, hogy egyrészt lehetővé válik, hogy a PR üzenetek közvetlenül is eljussanak a nagyközönséghez és az újságírókhoz, másrészt ezentúl pontos visszajelzést kaphatnak kommunikációjuk hatékonyságáról, valamint az olvasótábor összetételéről.
A PRessCenter munkatársai által végzett piackutatás során egyértelműen kiderült, hogy az újságírók jó néven vennék, ha az egyes cégekről nem csak a cég honlapján, vagy a megszokott internetes keresők segítségével tudnának tájékozódni, hanem rendelkezésükre állna egy olyan kereshető adatbázis, ahol a cég sajtóközleményei időrendi sorrendben, illetve más, logikus paramétereknek megfelelően éjjel-nappal visszakereshetőek lennének. A PRessCenter segítségével az újságírók nem csak azonnal értesülhetnek az őket érintő közleményekről és hírekről, hanem azokhoz kapcsolódó képeket tölthetnek le, és visszajelzést adhatnak a cégeknek a rendszeren, vagy a megadott kontaktszemélyeken keresztül. Egy hónapon belül kialakításra kerül az a rendezvénynaptár is, amelynek segítségével a cégek közvetlenül elküldhetik meghívóikat a nagyközönség vagy az újságírók számára.
Az első magyarországi online PR központ májusban kezdte meg tesztüzemét, és végleges arculatát a felhasználói szokások függvényében a következő hónap során nyeri el. A PRessCenter szolgáltatásaival, elérhetőségével kapcsolatban érdeklődni lehet: www.presscenter.hu