A British Telecom (BT) és a British Gas tűntek a lehetséges konszolidált közműszolgáltatások legmegbízhatóbb ellátóinak. A kis- és középvállalkozásoknak 80%-a "hiteles közműszolgáltatóként" sorolja be őket. Ezen belül a BT-t mindenki kedvezően ítéli meg, annak ellenére, hogy jelenleg csak egyetlen fő közműszektorban működik/szolgáltat.
További érdekesség, hogy még a bevásárlóközpontok is, mint a Sainsbury's és a Tesco, elfogadhatónak tűntek, mint lehetséges közműszolgáltató, a kis- és középvállalatoknak körülbelül fele (a Tesco esetében 55%, a Sainsburys esetében 50%) hiteles közműszolgáltatónak látja őket.
Jack Murray, TNS Pénzügyi és Üzleti Szolgáltatás szektorának kutatási igazgatója a következőket mondta: A kis- és középvállalatok jelentős többsége barátkozik a gondolattal, hogy valamennyi közműszolgáltatásának nyújtására egyetlen szolgáltatót használjon, feltéve, ha ez egy olyan vállalat, amely bizonyíthatóan képes egy teljesen megbízható szolgáltatási csomag nyújtására. A kis- és középvállalatok emellett költségmegtakarításokat is várnak ezen konszolidált közműszolgáltatókra való átállástól."
Világos, hogy a hitelesség prioritást jelent a kis- és középvállalatok számára, tekintetbe véve a nagy szolgáltatókkal szembeni viszonylagos kiszolgáltatottságukat bármilyen felmerülő probléma esetén. Tehát a kis- és középvállalatok kifejezett igényt támasztanak a konszolidált közműszolgáltatók szemben. Kiemelt fontosságú lesz ezen szolgáltatók számára hitelességük igazolása, ha fel akarják kelteni a potenciális ügyfelek figyelmét.
A kutatást a Taylor Nelson Sofres Üzleti Vonala végezte Nagy-Britanniában, 2002 első negyedévében, 1001 darab 50 főnél kevesebbet foglalkoztató vállalkozás körében. A Pénzügyi- és Üzleti Vonal olyan negyedévenkénti omnibus kutatás, amely kiemelt döntéshozókkal készít interjút kis- és középméretű vállalatoknál.