Folytatódik a magyar online társadalom egyik legnagyobb szabású nyereményjáték-sorozata a Webmania.hu szervezésében. Az oldal üzemeltetője, a Hírek Kft. a tavalyi nagysikerű Webmania nyereményjáték nyomdokain idén is komoly kampányt szervezett a Webmania2 kommunikálásra.
Saját oldalak és célcsoport-specifikus megállapodások révén több mint 20 millió banner-megjelenés(!) támogatja az akciót. Az online médiafelületeken elhelyezett szalaghirdetésekre kattintva regisztrációs felület jelenik meg, s az itt bejelentkezők között a hathetes kampány végén értékes tárgynyereményeket sorsolnak ki. Szponzorációs partnerek: Portocom Rt., Verlag Dashöfer Szakkiadó Kft. & T. Bt., Intercom Rt., United Média Kft. és a Sigmoid Kft.
A promóciónak kettős célja van: egyrészt nagyszámú látogatót vonz a webmania portálhoz, ami nagy lökést ad ahhoz, hogy a Webmania az ország egyik legkeresettebb linkgyűjteménye legyen. Másrészt hozzájárul a Hírek Kft. Maxima online direkt marketing adatbázisának bővítéséhez, ami már most az egyik legnagyobb permission alapú adatbázis Magyarországon.
A Webmania.hu népszerű induló-böngészőlap, amelyen válogatott tematikus linkgyűjtemény, kereső- és szótárablak, ingyenes levelezőrendszer, valuta- és mértékegység váltó szolgáltatás áll a felhasználók rendelkezésére.