A demográfiai adatok terén a minta több esetben eltérést mutat az átlagos hazai internetezők táborához képest. A kérdőívet kitöltők nagy többsége (82 %) nő, ellentétben az internetezők egészével, ahol ez az arány 45% (TGI-NRC Visitor LifeStyle Research, 2002).
A kérdőívet kitöltők átlag életkora 33 év, ami 4 évvel magasabb a Magyarországi átlagnál (29 év). Az ötven év felettiek aránya is sokkal nagyobb. Míg a TGI-NRC 2002-es online életstílus-kutatása szerint a hazai internetezők 7% töltötte be az ötvenedik életévét, addig a HáziPatika.com kérdőívét kitöltők esetében ez közel 18%.
A lakóhely szerinti megoszlást nézve a kérdőívet kitöltők többsége városlakó. A fővárosban 41 százalékuk lakik, közel hasonló arányban (45%) laknak nagyvárosban vagy városban.
A családi állapot esetében a látogatók fele (48%) házastársi kapcsolatban él, s csak 11 százalékuk elvált vagy özvegy. A válaszadók 48 százalékának 1 vagy 2 gyereke van, míg 42 százalékuk nem vállalt gyereket.
A havi nettó kereset vizsgálatánál az átlagos jövedelem 79 199 Ft/hónap. A látogatók közel negyede (23%) rendelkezik havi nettó 100 000 Ft feletti jövedelemmel.
Az alapul vett minta több mint fele (56%-a) alkalmazott (szellemi foglalkozású), 11 százalékuk pedig felső vezető. A mintán belül a diákok részaránya csak 9%, míg a hazai internetezők táborában 42 százalékot tesznek ki (HáziPatika.com Látogatói felmérés, 2002; TNS Modus Online életstílus kutatás, 2001).
Az iskolai végzetség esetében a megkérdezettek fele (48%) rendelkezik érettségivel, míg 42 százalékuk főiskolai vagy egyetemi végzettséggel. A hazai internetfelhasználók átlagával összehasonlítva a legjelentősebb eltérés a felsőfokú végzettségűeknél és az egyéb kategóriába soroltaknál mutatkozik.
A megkérdezettek 82 százaléka azért látogat egészségügyi site-okat, így a HáziPatika.com-ot is, mert érdekli az egészséges életmód és az egészségügyi információk. 15 százalékuk betegségéről szeretne több információt szerezni. Érdemes megvizsgálni, mely szolgáltatásokat részesítik előnyben a HáziPatika.com látogatói. A legkedveltebbek között voltak az egészségügyi cikkek, fogyókúraprogram, testsúlykontroll, különféle interaktív egészségügyi tesztek, illetve a friss egészségügyi hírek.
A látogatók fele-fele arányban otthonról vagy a munkahelyéről internetezik, 10 százalékuk jelölte be, hogy mind két helyen használja a világhálót. 8% könyvtárból, iskolából vagy internetkávézóban szokott böngészni. A felmérésben részt vevők 63 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet, míg közel harmaduk hetente többször kapcsolódik fel a világhálóra. Az internet-hozzáférés vizsgálatánál a látogatók többsége (52%) telefonos hozzáférést használ (analóg, ISDN). A nagyobb letöltési sebességet lehetővé tevő kábeles (pl. ADSL) hozzáféréssel a látogatók 19 százaléka rendelkezik.
A felmérés egyik tapasztalata szerint a nők számának növekedése a hazai internetezők táborán belül, tovább fogja növelni az egészségügyi oldalakat látogatók táborát. Ehhez a folyamathoz fog hozzájárulni az átlagos életkor emelkedése a teljes internetezők táborán belül.